gud vad länge sen jag bloggade..

shiiit.
det var så jävla längesen jag bloggade sist och jag e ledsen för det men har haft mycket i skolan och med kompisar på senaste tiden. 
jaja fuck det ska skärpa mig nu ! 
 
nu är det fan jullov och det är så jävla skönt men samtidigt är det helt annorlunda. julen är annorlunda. ingen snö och ingen släkt i år då vi ska fira bara familjen detta året. men aa så e det.
 
under tiden jag inte bloggade har det hänt mycket. mest privata saker men t.ex så för någon vecka sen fick jag en egen platt tv av min pappa. (som kanlarna fuckar lite på men aa) men den är riktigt soft annars. 
jag och Ida har varit mycket med varndra och jag, Maja och Emilia har gjort massa skit i skolan nu sista veckan. bland annat smällt sånna grejer i korridoren som luktar som fan och hoppat ut genom fönstret och sånt. ;) haha riktigt kul.
 
 
nu blir det film med mamma. 
 
åå ja fråga mig något på ask så blir jag överlycklig !! :D @emmeswag
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback