min dag idag

aa Rebecca sov över hos mig inatt, och det var verkligen kul för det var så länge sen vi gjorde det. hon följde med oss hem igår och då satte vi oss bara i min säng och tittade på tv. senare på kvällen gjorde vi en blogg till Becca och en design till min som jag tyvärr nog inte kommer lära mig och sätte in själv så skulle bli jätte tacksam om kanske någon av er kunde göra det till mig? :) 
 
vi la oss igår klockan två ungefär och därför vaknade vi inte förrän tolv idag. Rebecca åkte hem klockan halv 4 ungefär och då gick jag hem till mamma. sen dess har jag tittat på massa filmer och ätit typ. 
det va min dag och så kommer väl kvällen fortsätta.. tråkigt i längden i know... men aa.
sjukt gammal bild som jag hittade nu :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback