mormor

heej :))
vet att detta inlägget blev lite sent men vafan bättre sent än aldrig. 
 
idag, igår? (söndag) klockan 1, åkte jag, mamma, pappa och Jack till mormor för att fira tidig jul där med bara henne då vi inte ska dit på julafton. egentligen åt vi bara och sen satt och tittade på tv men det var ändå kul att åka dit. jag är typ aldrig hos min mormor... vi var hemma runt fem och då satte jag mig och tittade på tv med mamma. 
nu precis slutade a walk to remember och den var sjukt bra förutom att jag flippade ut när tjejen dog, asså jag klarar inte sånt, jag satt och grät. kommer aldrig se den filmen igen bara för hon dog.. -.- haha jaja. :)
imorgon är det julafton ;) hoppas ni alla får en grymt bra dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback