helgen

min helg har varit både rolig och tröttsam och jobbig.
i fredags sov Ida över oc det varmenat att två kompisar skulle komma hit från Malmö men dom kom såklart aldrig så vi blev lite sura på dom. men vi hade väl roligt ändån. FF o sånt ;) 
i lördags kom Agnes hit och sov över till idag. vi åt kalkon med familjen och några från släkten. kvällen låg jag bara och tittade på film. Mean Girls. båda två var riktigt bra :)
idag kollade jag också lite på film men annars resten av dan har jag bara softat i min soffa med mina älsklingar.
 
imorgon börjar den jävla skolan igen och allt jag skulle vilja e att ligga hemma och bara sova bort hela dan imorgon för jag har verkligen inte lust till skolan. jag har blivit förkyld också..men jaja det e sånt man får leva med..
nu ska jag typ lägga mig så jag inte kommer sent imorgon godnatt :)

Kommentarer
Milina Salihodzic säger:

Åh så fina hundar :)

Svar: tack :)
Emelie

2013-11-03 | 23:14:10
Bloggadress: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback