imorgon börjar skolan.., för mig

hej!!! 
imorgon börjar den sega helvetes skolan, för mig. alla andra började idag. ;)
men jag gjorde inte något så mycket roligare.., fem över åtta hade jag tid hos ögonläkare.
brukar gå till ögonläkare en gång om året för att kolla gula fläcken, min mamma har nämligen det så både4 jag och min bror har fått gå sen vi var små.  han fick gå till han va nitton och om det inte händer något under deta året ska jag bara gå till nästa år också. :D
varje gång får jag droppar och det var delvis därför jag inte gick till skolan idag, eftersom jag får droppar ser jag nästan ingenting på hela dagen, jag ser jätte suddigt och mina ögon är väldigt känsliga mot solljus och sånt... pupillerna blir seriöst enorma..
ändå coolt!
 imorgon är en helt vanligt dag så då blir det skola även för mig. :(
döööda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback