min drömkille, femton grejer.

1. Han ska vara lång och muskulös. 
2. Han ska ha brunt hår och helst bruna ögon, annars riktigt halvsblåa.
3. Han ska alltid vara sig själv, han ska inte bete sig annorlunda när hans vänner är med.
4. Han ska vara bad men ändå ha en underbar personlighet.
5. Han ska kunna spela gitarr.
6. Han behöver inte göra det själv, men han ska kunna acceptera folk som röker, dricker osv.
7. Han ska kunna tåla att jag är med andra killar som vänner.
8. Vi ska kunna vara romantiska och bara mysa men också någon gång ska vi kunna bete oss som typ bästa vänner och bara ha allmänt roligt tillsammans.
9. Han ska ha humor och kunna skratta åt saker, men inte för torr humor.
10. Han ska vara social, vilja göra saker ute också som att gå på bio, sticka till stranden eller bara softa någonstans.
11. Om jag har mens ska han komma med choklad och bara sitta med mig eller när jag är ledsen över något så ska han trösta mig och bara finnas där som stöd, och inte bara genom telefonen.
12. Han ska vara lite äldre än mig. Kanske två eller tre år.
13. Han ska kunna hjälpa mig med läxorna ibland när jag inte kan eller orkar mer.
14. Han ska ge mig gulliga komplimanger då och då och bara kunna vara allmänt gullig.
15. När vi är ensamma ska vi kunna ligga i sängen och bara mysa utan att gå hela vägen alltid.
 

inte för att jag nog någonsin kommer hitta denna killen, men dessa femton saker är hur jag vill att min kille ska vara, min drömkille. 
klart att jag kan vara tillsammans med en kille som inte är såhär också, bara jag älskar honom och han älskar mig för den jag är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback