världens roligaste igår

Gomorron alla.
Ligger här i min säng helt död. 
Kom hem runt 12 igår efter Liseberg. Vi var as trötta allihopa och skratta åt precis allt. Vi hördes nog över hela stan igår. Och tåget också dessutom. 
 
Liseberg var över feeeett. Senast jag var där var typ 2010. 
Vi åkte nog det mesta igår, några är; balder, uppskjutet, uppsvinget, lisebergbanan, pariserhjulet, atmosfear. 
Atmosfear åkte vi sist och både jag och Emelie var sjukt rädda. Hon grät medan vi åkte upp och jag bara blundade. Vågade inte kolla varken ner, ut eller upp. Man bara såg hur allt blev mindre och mindre där nere och sen bara stannade hela saken. Man trodde man skulle ramla ner. Vi satt där och höll varandra i handen, bara väntade på att dö typ. Så började det pysa typ så vi bara nej nu händer det. Sen bara flög man rätt ner och jag kunde inte skrika skratta eller något. Först skrek jag sen tappade jag nästan andan så jag kunde inte göra nåt ljud. Fyfan. Sen när vi var helt nere så skrattade båda två och ville bara åka den igen. Fast vi skulle hem så vi fick gå där ifrån. :(
Jag köpte även lite saker igår. 
En keps, ett mobilskal och en kanin. 
Vi såg Oscar Zia lite när dom spelade in Lotta på Liseberg. Han var riktigt bra. :)
Vill bara dit igen. Det var nog det roligaste som hänt på länge. :D
 
Pics:
Vad jag köpte.
Speglarna.
Oscar Zia.
Från pariserhjulet.
På tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback