grattis världens bästa ♥

Grattis världens finaste Rebecca på födelsedagen. 
Idag fyller du 15 år, seriöst det känns som om vi var 10 senast förra veckan! :o
 
Okej detta kommer bli världens längsta bibel nu.
Men, du är min bästa vän. och har varit det i evigheter. 
Vi har så himla många minnen tillsammans, både bra och dåliga. Fast mest bra. 
T.ex alla gånger när vi var i stugan, alla gånger vi har sovit över, när vi var och fiskade och du blev så rädd för den grodan som stirrade på dig, haha. 
 
Du är nog den bästa vännen man kan ha, jag kan alltid berätta allt för dig och lita på att det inte kommer ut till nån annan. Du finns alltid för mig precis som jag gör för dig. 
Jag har inte tid att skriva så mycket mer nu då vi snart ska åka till dig och jag måste bli klar. 
Men jag fick nog fram det mesta. 
Jag älskar i alla fall dig så otroligt mycket syster. 
Ha världens bästa dag nu gumman. 
THE FLYTANDE TANTERNA IS COMING BACK BITCHES!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback