chill i skolan , chill hemma

hallöj :D
 
ligger här hemma på golvet och snackar skype med bästa.., fråga inte vrf golvet men det börjar bli en vana :/
har bara chillat hela dagen sen jag kom hem från skolan :)
 
i skolan var också riktigt chill.
vi började klockan kvart i 10 och då hade vi SO, det var segt men fuck det. sen hade vi idrott och vi spelade lacrosse. asså jag höll på att dö. det var helt kaos. alla bara sprang runt och tramsade och jag skrattade som vanligt. efter gympan hade vi rast i två timmar och det är fett soft! att börja kvart i 10 och sen ha rast i två timmar. asså tisdagar består typ bara av rast. :D sen blev det engelska och då skulle vi typ bara pyssla något. en This is me grej. och sist matte, som är typ det bästa av allt. bästa lärare och ändå roligt ämne. av Teo, läraren då, så får vi alltid typ dricka och äta godis och lyssna på musik och sånt på lektionerna, vilket vi inte får av någon annan. och idag  var fan värst. alla kaosade. jag och emilia, satt och as garvade åt joel och nakkharin (eller hur det stavas:S) som fan. emilia trillade av sin stol ett antal gånger och jag typ bara skrattade och kastade massa saker i hela klassrummet. video finns på instagram : eemeliie_j 

#GrymDag
 
• bild tagen i skolan ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback