jeez

shiiiit :o
har nt bloggat på as länge sorry :/
vet nt vrf men skolan har börjat o sånt shit så har inte haft så mycket tid heller.
ska verkligen förbättra mig nu lovar !
 
och på tal om skolan, den började ju för typ 2 veckoer sen, kommer inte ihåg hur länge sen det var ;o
och jag började ju sjuan ;) det är mycket roligare än mellanstadiet kan jag ju säga. har fått massa nya vänner och det är sjukt kul att träffa alla igen :)
visst vissa dagar suger men vafan, sånt e livet lixom.. 
 
o nu är det äntligen helg, soooova säger jag bara! 
vi håller på att fixa vårt badrukm hos mamma, lägga nytt golv och nya väggar, ny dusch och allt. hela badrummet liknar en grotta typ. två såna människor som jobbar hos oss ska hålla på med det i två veckor.., man kan inte gå på toa eller något, det är as jobbigt. dom kommer typ 8 varje morgon och börjar typ borra rätt ner i golvet och i väggen och allt så man kan ju fan inte leva där hemma. 
i helgen ska jag var hos pappa och det är jag överlyckig för. dessutom ska vi passa Agnes idag :)
nu sitter vi och tittar på Emil i lönneberga som hon tvunget skulle se på sen ska vi väl typ hoppa studsmatta elr något :) får se :)
pictureees : 
( alla är inte från idag men fuck det )
( suddig som faan )
( ful som fan )
puuuuss och kraaaaam :D

Kommentarer
Sofie säger:

Det var ju på tiden ;) <3

2013-09-06 | 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback