mina fina vänner ♥

Ida. Min syster, mitt allt som alltid ställer upp för en. ♥
Emelie Bardeman. Min barndomsvän, min syster, mitt hjärta som alltid finns där. ♥
Emelie Nilsson. Min barndomsvän och bästa kompis som man alltid kan lita på. ♥
Emilia. Vi har inte känt varandra så länge men du är min bästa vän. ♥
Rebecca. Min bästa vän sedan flera år, min andra halva som man alltid kan va med utan att bråka. ♥
Riham. Min brur och klasskompis. ♥
Adelisa. Min allra bästa kompis, min fina syster. ♥
Emelie Landén. Min klasskompis sen första klass, min bästis. ♥
Moa. Mina knasiga bäsis som alltid är kul att hänga med. ♥
Nasrin. Min bästa vän som är helt sjuk. ♥
Vikki. Först min fiende, nu min underbara bästa vän. ♥
Linn. Min barndomsvän och grymma kompis. ♥
Mostafa. Min coola brusch som alltid är rolig att hänga med och är grym på fotboll. ♥
Ebba. [till höger] Min bästa vän sen dagis som är grymt schysst.  ♥
Zehra. [mitten] Min fina bästis som alltid är lika rolig och schysst. ♥
Armita. Min grymma bästa kompis som alltid finns och snacka med. ♥
Tillslut, Jack. Min fina storebror som alltid finns där för mig. Och även min bästaste bästa vän. ♥
 
förlåt verkligen om jag glömde nån, men jag kollade igenom alla mina bilder och tog med dom som jag hade bilder på. 
Älskar er alla så sjukt mycket. Tack för att ni finns. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback