mycket senaste dagarna

heeejj :)
det har hänt väldigt mycket dom senaste dagarna. 
igår var jag t.ex på Emporia med Ida. 
jag gick i skolan till 3 sen stack vi direkt till Malmö efter det. 
där träffade vi Hampus och Marcus, vänner till oss bara, och gick sen in på Emporia. 
vi va där till det stängde. klockan 8 då men ändå köpte vi bara en sak och mat. haha. 
och det var en bh -.- :p 
men det var grymt kul. jag kom hem runt 10 och då tittade jag bara på tv och så. 
sen somnade jag klockan 3. fyfan va trött jag va. 
 
idag vet jag inte alls vad som händer, jag kanske ska träffa Ida sen och vi kanske ska träffa Hampus och Marcus men vi får se. :)
 
imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra. kanske sitta hemma bara eller gå ut med någon.
 
på måndag får vi våra skol ipaaads :D grymt :D längtar as mycket. :P
 
och på fredag kommer ju det bästa. då är det jägeeers :D 
jag ska dit med ida, sen ska vi sova hemma hos henne, vi har hela bio "salongen" för oss själva ;D 
värsta partyy hela frdagen! för fest och sånt, jägers, sen efter fest och sånt :P hahah. 
 
love ya , poss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback