20140415

heej!!
bloggade aldrig igår eftersom att jag först fick ta hand om Agnes och sen var jag i Marieholm.
jag sov över med Emilia och Maja hemma hos Emilia. 
 
ungefär halv sju var jag hos Emilia och fick kolla på en stund när hon red. hon tränade med Soffan när jag kom, hennes häst. när hon ridit klart bara mös vi med honom lite sen gick vi in och så visade Emilia mig några låtar som hon lärt sig på piano. 
runt kvart över sju kom Maja. vi satt i Emilias rum med varsin telefon i handen och spammade snapchat samtisigt som vi lyssnade på musik. 
 
senare på kvällen var vi sugna på dricka och godis så då hade vi tänkt cykla ner till macken men fick vi inte för det fanns bara två cyklar så Emilias snälla pappa skjutsade oss dit så vi kunde handla. tre powerking och en liten påse godis. vi hade redan choklad, chips och popcorn :p
Emilias gulliga mamma gjorde räkmackor till oss med majonäs, sallad, tomat och sånt. skit gott!
 
efter att Emilias föräldrar hade gott och lagt sig spenderade vi resten av natten på taket tills vi själva skulle gå och lägga oss. så jävla soft. 
vi satt där i flera timmar, snackade om allt mellan himmel och jord med dricka och sånt. ;)
runt ett kom hennes pappa upp på övervåningen då som vi va på, för att han hade vaknat och eftersom vi egentligen inte får sitta på taket fick vi oss en liten utskällning. fast idag tyckte alla bara att det var roligt, även Emilias pappa haha.
 
 
nu ska jag snart till stallet, hoppas på gud att det är så pass fint så vi rider ut idag, vill verkligen det! och jag har Lance så det kommer bli perfekt!
världens finaste och bästa häst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback