påskmiddag

idag så kom farmor hit och åt påskmiddag med familjen, Jack, mamma, pappa, Daniel och jag. Maria jobbade. 
ett tag sen jag träffade farmor också så det var  roligt attg få träffa henne igen och så. 
maten var god med, eller ja det mesta, är sjukt kräsen av mig så jag tycker inte om så mycket, speciellt inte när det är julbord och sånt. 
jag gillar inte sill, inte janssons frästelse eller prinskorv. skit äckligt bara... men jag åt ägg och köttbullar och sånt vilket var gott. 
 
när alla hade ätit upp tog jag och Jack med oss luftpistolen ut och sköt lite. först tävlade vi på pricktavlor sen sköt vi på burkar med vatten i. måste säga att jag träffade rätt bra för att bara ha varit ute och skjutit kanske 5 gånger sen jag fick den. men e man king så e man! :P

Kommentarer
Anonym säger:

Är det din storebror?
Han va snygg! :o & du är jätte fin också! :D

Svar: haha ja det e min storebror :p
Emelie

2014-04-19 | 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback