tråkig helg / sommar och sol - markolio

har knappt haft något att skriva på hela helgen så därför har uppdateringen inte varit på topp.
men jag har väl hittat lite inspiration nu. 
hela helgen sög förutom fredagen då jag sov över med Emilia och Maja. vi träffade Erik, Alex och Alex sen bara softade vi annars gjorde vi inte mycket. bara en hemlig sak som ingen får veta! ;)
 
idag var det skola och ska jag vara ärlig har jag längtat, emn det var inte lika kul när jag kom dit.
men asså vädret, fyfan va jah älskar det! ♥
tjugo grader idag och även om jag hade värsta värmeslag va det så jävla skönt!
 
sommar och sol - markolio
gammal låt men den bästa just nu asså! 
 
sommar, sol och vi har kort tajt kjol, åh vi vill ha dig.., markolio
 hitta ingen bättre bild, därför jag tog den.
 
(p.s mitt språk kan va lite cp men asså jag har växt upp med folk som pratar halvt arabiska och halvt svenska typ haha så det e därför jag snackar konstigt o sånt ibland. jag kan svenska så ni vet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback