helg

idag är det fredag och helg, riktigt skönt ! 
började skolan igår och det är så jävla segt. läxor första dan.., inte för att jag gjorde dom -.-
 
Agnes sover här idag till imorgon och imorgon kommer Kjell min farbror. han kom egentligen hit igår men han åkte till min moster idag till imorgon så har inte hunnit träffa honom. han bor ungefär 100mil härifrån så det är inte speciellt ofta jag träffar honom.. 
jalla fall när Agnes kom skulle vi direkt gå till Coop och handla (hon älskar det) sen när vi kom hem satte hon sig och tittade på Smurfarna 2 medans jag gick in på mitt rum och började städa och fixa och så. vi ska göra o här inne helt sen, måla väggar och så. :) senare på kvällen hittade vi några gamla raketer somvi smällde och nu sitter jag och skriver. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback