koloni

heej :))
idag var jag, mamma och pappa och kollade på min systers nyköpta koloni.
det var riktigt soft.
den är inte alls fixad än men det kommer, vi hjälpte till lite idag. jag klippte gräs och pappa rensade ogräs och mamma och Maria bara gjorde lite allt möjligt medans hundarna sprang runt och hade allmänt kul. 
idag kändes verkligen som en riktig sommar dag! 
solen lyste och det var varmt, så skänt.., ser verkligen fram emot sommaren! 
 
tog lite bilder också med min iPhone och inte för att vara sån men tyckte dom blev riktigt bra för att vara tagna med en iPhone kamera. :p
Skrållan ligger och vaktar så ingen oinbjuden kommer in haha ;)
 
puuussss
 

Kommentarer
Ester säger:

Välfigt fina bilder! :)

2014-03-30 | 09:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback